وزیر آموزش و پرورش:

باید بکوشیم معلم در جامعه عزت و احترام داشته باشد

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش گفت باید بکوشیم معلم در جامعه عزت و احترام داشته باشد چراکه جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
باید بکوشیم معلم در جامعه عزت و احترام داشته باشد

رضامراد صحرایی وزیر آموزش‌وپرورش شب گذشته در آیین بزرگداشت و تکریم معلمان نمونه شهرستان‌های استان تهران در مجتمع فرهنگی ایوان ری، اظهار کرد: امروز کسی که مرکز این تحولات است معلم است؛ بنابراین اگر می‌خواهیم جامعه‌ای آباد داشته باشیم باید قدردان معلمان باشیم.

وی با بیان اینکه معلم معمار هویت آینده ماست گفت: باید بکوشیم معلم در جامعه عزت و احترام داشته باشد چراکه جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش را سرافراز نگه داریم.

وزیر آموزش‌وپرورش افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تکریم مقام معلم بر همگان لازم است و باید همگی بر این مهم اهتمام داشته باشیم زیرا هیچ کشوری پیشرفت نمی کند مگر از مسیر آموزش و پرورش.

صحرایی بیان کرد: امروز اگر از پیشرفت کشور و قدرت و اقتدار کشور چیزی می‌شنویم ریشه آن در آموزش‌وپرورش است و همین آموزش‌وپرورش است که سیلی محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش امیدآفرین و سرزنده و رو به پیشرفت است البته در درون آموزش و پرورش نقص‌هایی نیز وجود دارد اما این درخت پرنشاط است و اگر سرزنده نبود امروز در جهان چنین قدرتی نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار