انتخاب خوزستان به‌عنوان دبیرخانه پایگاه مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز‌

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بر ترسیم فرایند شناسایی، آموزش و ساماندهی داوران مسابقات قرآن تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب خوزستان به‌عنوان دبیرخانه پایگاه مجازی مسابقات قرآن، عترت و نماز‌

‌جلسه ساماندهی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز در معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه که با حضور میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز، جاسم حسینی‌زاده معاون قرآن و عترت، تعدادی از کارشناسان این اداره کل و برخی از روسای ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها برگزار شد، باقری بر موضوع ساماندهی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم کیفیت مسابقات قرآن، عترت و نماز را ارتقا‌ ببخشیم باید فرایند شناسایی، آموزش و ساماندهی داوران مسابقات را ترسیم کنیم و قبل از ترسیم این فرایند باید هدف‌گذاری صحیحی از موضوع داشته باشیم.

وی افزود: ایجاد فهم‌ مشترک در داوران مسابقات پژوهشی نسبت به مسابقات آوایی از اولویت برخوردار است، چرا‌که متولیان و مجریان مسابقات آوایی در کشور متعدد و متکثر و البته در آموزش و توانمندسازی داوران آوایی نیز فعال هستند. در مسابقات پژوهشی این‌گونه نیست و با توجه به تغییرات ایجاد شده در شیوه برگزاری مسابقات، شناسایی و آموزش و به‌روزرسانی اطلاعات داوران ضروری است، به همین منظور اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان به‌عنوان دبیرخانه پایگاه مجازی مسابقات با نظارت اداره کل قرآن، عترت و نماز این فرایند را طراحی و اجرا خواهد کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار