پورثانی: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فضای حاکم بین ستاد و صف را کم کنیم و در کنار دانش‌آموزان قرار بگیریم

باید امور تربیتی به درستی احیا شود

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فضای حاکم بین ستاد و صف را کم کنیم و در کنار دانش‌آموزان قرار بگیریم.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پورثانی: باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، فضای حاکم بین ستاد و صف را کم کنیم و در کنار دانش‌آموزان قرار بگیریم

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی در نشستی با همکاران اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ضمن تبریک روز جهانی مشاور و روانشناس همچنین هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: بحث ما در حوزه امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی بسیار بحث پردامنه‌ای است. ما در آموزش و پرورش با دانش‌آموزان سروکار داریم که لازم است آسیب‌های اجتماعی در مدارس به حداقل برسد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ احساس می‌شود آسیب‌ها و اتفاقات پیش‌روی دانش‌آموزان با فضایی که همکاران در آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند، فاصله دارد لذا باید در کنار دانش‌آموزان باشیم.

پورثانی بیان کرد: فردی که قرار است این فاصله را بکاهد، همکاران ما در اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی است باید اقدامات ما منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع امور تربیتی افزود: باید فعالیت‌های ما در این اداره کل به ساماندهی نیروی انسانی منجر شود. اقدامات در معاونت باید با هدف تقویت فعالیت‌ها باشد.

وی تصریح کرد: مفهوم امور تربیتی مفهوم بلندی است؛ از تربیت نیروی انسانی، تشکیل حلقه‌های میانی و ساماندهی نیروها که باید تلاش کنیم امور تربیتی به درستی احیا شود. 

گفتنی است در پایان این جلسه معاون پرورشی و فرهنگی با اهدای گل از همکاران این اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار