اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار تا سه روز آینده‌

تهران (پانا) - مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در سه روز آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگار تا سه روز آینده‌

سیدحسین داودالموسوی از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده (پایان فروردین) از سوی سازمان سنجش خبر داد و گفت: هسته‌های گزینش تمام استان‌ها نیروهای مصاحبه‌گر و محقق را آماده کرده‌ و آموزش‌های لازم به نیروها ارائه شده است.

وی به ۳ هزار نیروی گزینش در کل کشور که آماده بررسی پذیرفته‌شدگان اشاره کرد و افزود: اگر گزینشگری جدید باشد آموزش کامل و اگر جزو نیروهای قدیمی باشد، آموزش‌های تکمیلی را دریافت می‌کند.

داودالموسوی بر نیاز تکمیل فرم اطلاعات فردی توسط پذیرفته‌شدگان اشاره کرد و گفت: پس از اعلام اسامی از سوی سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان باید فرم اطلاعات فردی الکترونیکی را تکمیل کنند که آدرس آن در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر می‌شود.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش از تلاش برای اعلام نتایج گزینش تا پایان خرداد خبر داد و افزود: تلاش بر این است تا ۴۰ روز کاری یعنی تا پایان خرداد نتایج گزینش را به آموزش و پرورش اعلام کنیم. پس از آن دوره‌های‌آموزشی برای افراد توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد و پذیرفته‌شدگان نهایی از اول مهر به کلاس‌های درس می‌روند.

داودالموسوی بر وجود ارزیابی تکمیلی تاکید کرد و گفت: ارزیابی تکمیلی شامل مصاحبه، ارزیابی صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای افراد توسط کانون‌های ارزیابی همزمان با مراحل گزینش انجام می‌شود و کل این فرآیند تا ۴۰ روز به اتمام خواهد رسید.

‌آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد. در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، ۲۸ هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار