مدیرکل حوزه ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تشریح کرد؛

سه پیام عملیات وعده ‌صادق

تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور الگوی عملی جهاد تبیین، اطاعت و گوشسپاری به رهبر و ولی امر و صداقت و شجاعت مجموعه نظام در دفاع از حقوق مردم را سه پیام آشکار عملیات وعده صبح صادق دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سه پیام عملیات وعده ‌صادق

شهریار خواجه صالحانی، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ در جلسه مسئولین روابط عمومی سراسر کشور پیام‌های آشکار و درس‌های بزرگ عملیات وعده صادق صبحگاه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ را برشمرد.

‌وی به سه پیام آشکار این عملیات تنبیهی اشاره کرد و گفت افزود: این عملیات وعده صبح صادق سه پیام آشکار داشت، اول اینکه الگوی عملی جهاد تبیین بود چرا که دستاوردهای نظامی ایران و هوش سرداران ایران را به جهانیان نشان داد.

صالحانی دومین پیام این عملیات را گوشسپاری به سخنان رهبر دانست و گفت: این عملیات مصداق کامل و دقیقی از گوش به فرمان ولی بود. حضرت آقا فرمودند سیلی می زنیم، سربازانش اطاعت امر کردند زدند خوب هم زدند.

وی‌: صداقت و شجاعت مجموعه نظام در دفاع از حقوق مردم، پیام سوم این اتفاق بزرگ بود، مسئولین نظام همواره با ملت ایران صادقانه برخورد کردند و شجاعانه برای آرامش ملت در برابر زورگویان عالم ایستادند و جانفشانی کردند.

مدیر‌کل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور سه درس بزرگ عملیات وعده صادق برای مدعیان حقوق بشر را برشمرد و افزود: بدون تردید در راستای اعمال حق ذاتی برای دفاع از خود که ذیل ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد ذکر شده و توسط حقوق بین‌الملل به رسمیت شناخته شده است، پاسخ ما لازم و متناسب بود. ما در مسیر قوانین بین‌المللی حرکت کردیم.

صالحانی به اعلام رسمی پیش از وقوع به سراسر دنیا و کشورهای همسایه مبنی بر انجام عملیات علیه رژیم صیونیسم اشاره کرد و گفت: آنچه انجام شد با اعلام قبلی بوده و کاملا آشکار صورت گرفت چون این اقدام حق قانونی ما بود.

وی سومین درس عملیات مذکور را  مقابله به مثل دانست و گفت: سرداران ما دو مکان نظامی را مورد هدف قرار دادند  نه کودکان و مردم و بیمارستان و ... که این درایت، انسانیت و هوشمندی سرافرازان ایران اسلامی را نشان می‌دهد. باید این مواضع صادق و غرور آفرین در سطح جامعه تبیین و تکثیر شود و در کلام مدیرکل و معاونین استان بازنشر شود.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، تاکید کرد و گفت: مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش به انحای مختلفی وجود دارد که بارز ترین و عالی ترین جلوه آن را در حضور خیرین مدرسه‌ساز می‌بینیم. در هر جا که باشیم خیرین در صدر مجلس و محفل ما خواهند بود. از این رو در همه برنامه‌ها از حضور و راهنمایی آن‌ها بهره‌مند می‌شویم، به طوری که می‌توان گفت شعار مردمی سازی دولت در مدرسه سازی متجلی شده است.

باید تلاش کنیم جهش در مشارکت مردم به جهش مدرسه‌سازی منجر شود

خواجه صالحانی با تاکید بر تثبیت حکمرانی روابط عمومی در پیگیری ماموریت‌ها و کمک به مدیر کل استان بر انتشار رخدادهای نهضت بزرگ مدرسه سازی و اقدامات شایسته تاکید کرد و افزود : توجه به امر تبیین خدمات نظام در نهضت مدرسه‌سازی، ورود جدی و هنرمندانه به رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی پر مخاطب و روایتگری پیشرفت دستاوردها بسیار حائز اهمیت است.

وی به ضرورت تعامل روابط عمومی نوسازی مدارس استان با صداوسیما استانی اشاره کرد و گفت: در راستا نشر زیبایی‌ها و جلوه‌های بصری نهضت بزرگ مدرسه‌سازی انعقاد تفاهم‌نامه با صدا و سیما استان مورد انتظار  است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به توجه به مقوله هنر در انعکاس طعم‌ شیرین خدمات افزود: تهیه عکس و کلیپ خاص و اثرگذار از پروژه‌ها و بازنشر این محتوا در سطح استانی و ملی به امیدآفرینی می‌انجامد و به گسترش امر مشارکت مردم کمک ویژه‌ای خواهد کرد.

خواجه صالحانی بر ضرورت استفاده از ظرفیت های استانی تاکید ویژه کرد و گفت: در برنامه های بزرگ با مقیاس ملی تلاش شود از حضور خبرنگاران و عکاسان حرفه‌ای جهت پوشش اخبار بهرمند شوید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار