قدردانی و حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان ‌از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران

تهران (پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی و حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان ‌از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران

‌متن پیام شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون

این وعده تخلف‌ناپذیر الهی است که ظالمان را در شدیدترین حالت به سزای اعمال ناشایست خود می‌رساند و در این مسیر مردان و زنان شجاع و مومن در سرتاسر عالم کارگزاران و سربازان تحقق این امر الهی هستند. قریب به هفت ماه است که رژیم کودک‌کش اسرائیل با قساوت قلب و بی‌رحمی تمام، زنان، مردان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را به خاک و خون کشیده و جسارت و حماقت خود را به جایی رسانید که در جلوی دیدگان دولت‌های خاموش مدافع حقوق بشر، هفت نفر از برگزیدگان سپاه اسلام را به شهادت رسانید و مستقیماً به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه تجاوز نمود.

اینک و با فرمان پرصلابت رهبر حکیم و شجاع انقلاب اسلامی، توسط فرزندان سپاه اسلام پاسخی اولیه بر این حملات ددمنشانه داده شد و ان‌شاالله پاسخ‌های اصلی و تمام‌کننده در راه خواهد بود.

ما معلمان و فرهنگیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان سراسر کشور ضمن لبیک به فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح آمادگی خود را برای حضور در لشکر آزادسازی قدس به رهبری مقام معظم رهبری اعلام می‌نمائیم و تا پایان جان در این راه مقدس استقامت خواهیم نمود. تا لحظه‌ای که آن منادی حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه ظهور کنند و پرچم پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند و ریشه ظالمان عالم را نابود کنند‌.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار