وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

قلب ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز ایرانی برای مظلومیت مردم فلسطین می‌تپد/ جهان علیه اسرائیل به‌ پا خواسته و خون مظلومان هدر نخواهد رفت

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش امروز از مسیر خیابان مظفر به خیل عظیم مردم روزه‌دار و ولایت‌مدار در راهپیمایی یوم‌الله روز قدس پیوست.

کد مطلب: ۱۴۶۶۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
قلب ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز ایرانی برای مظلومیت مردم فلسطین می‌تپد/ جهان علیه اسرائیل به‌ پا خواسته و خون مظلومان هدر نخواهد رفت

رضامراد صحرایی با حضور در غرفه سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در جمع دانش‌آموزخبرنگاران پانا اظهار داشت: خروش ملت ایران و در کنار آن، خروش جهانی علیه ظلمی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده، حکایت از آن دارد که مردم پیام امام خمینی (ره) را امروز درک کرده‌اند و پیام ایشان، امروز به پیامی جهانی برای مقابله با ظلم و ستم تبدیل شده است. 

وی ادامه داد: پیام ما به دانش‌‌آموزان غزه این است که امروز دل ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز ایرانی به یاد شما به درد آمده و قلبشان به‌خاطر دردی که آن‌ها دارند، می‌تپد. دعاگوی آنها هستند و همه اقداماتی که ما بتوانیم برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای غزه انجام بدهیم، دریغ نخواهیم کرد. آن‌ها بدانند که در این مسیر تنها نیستند و بدانند راهی که انتخاب کرده‌اند بهترین راه برای شکست این شیطان دژخیم است. تجربه ۷۰ سال اشغال فلسطین نشان می‌دهد که جز از طریق مقاومت به نتیجه مورد نظر نمی‌توان رسید. ما در ایران پشتیبان آن‌ها هستیم و فریاد مظلومیت آنها را به طرق مختلف به گوش جهانیان خواهیم رساند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امروز در سکوت و سانسور گسترده رسانه‌های غربی و استکباری، ایران و رسانه‌های ایرانی هستند که مظلومیت ملت فلسطین را به تصویر کشیده‌اند. روز قدس امروز فقط برای کشورهای مسلمان نیست، روز قدس، امروز جهانی شده است، چون درک جهانی از خطر وجود رژیم صهیونیستی به جود آمده است. همه دنیا اسرائیل را خطرناک می‌دانند. امروز همه دنیا درک کرده‌اند که چرا حکیم فرزانه انقلاب، اسرائیل را یک رژیم غاصب و یک غده سرطانی می‌دانستند. امروز جهان علیه این غده سرطانی به پا خواسته و مطمئن هستیم که خون مظلومان هدر نخواهد رفت و امروز مظلومیت مردم غزه مهمترین وجه اقتدار آنهاست که فطرت‌های جهانی را بیدار کرده است. همه آزادی‌خواهان جهان فارغ از هر کیش و مذهب و آیینی به حمایت از مردم مظلوم غزه به پا خواسته‌اند. 

صحرایی با بیان اینکه راهپیمایی‌های مختلف جهانی نشان‌دهنده بیداری جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: دانش‌‌آموزان ما حضور خود در راهپیمایی‌ها و مراسم‌هایی که به یاد مردم فلسطین برگزار می‌شود، با کنشگری‌های رسانه‌ای،‌ با روشنگری درباره مظلومیت مردم غزه، با ایجاد حس ظالم‌ستیزی و یاوری مظلوم که از اهداف سند تحول بنیادین است، همراه مردم غزه و دانش‌آموزان فلسطینی خواهند بود. امروز همه می‌بینند که نوجوانان ایرانی چگونه از دانش‌آموزان فلسطینی حمایت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار