روز قدس، روز فریاد مظلومان علیه ظلم اشغالگران قدس شریف است

تهران (پانا) - قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی در آستانه فرارسیدن یوم الله روز جهانی قدس، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز فریاد مظلومان علیه ظلم اشغالگران قدس شریف است

‌متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مد ظله العالی» رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.»

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس، روز فریاد مظلومان علیه ظلم اشغالگران قدس شریف است. روزی که امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، آن را به‌عنوان روز همبستگی مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کردند.

بی‌گمان روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران ‌و روزی است که هر انسان آزاده‌ای و به‌ویژه هر مسلمان آزادی‌خواه و مبارزی باید به ندای وجدان بیدار خویش پاسخ گوید و با حضوری آگاهانه و کارساز در حمایت از ملت ستم‌دیده فلسطین و رهایی قدس شریف بپا خیزد.

حمله به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن تعدادی از فرزندان این آب و خاک، تازه‌ترین اقدام تروریستی این رژیم و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست و دلیلی آشکار برای به خطر انداختن صلح و امنیت در منطقه است.

ما معلمان و دانش‌آموزان جهادی مدارس کشور همگام با آحاد مردم شریف ایران اسلامی، ضمن لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمان‌های مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق می‌نمائیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار