پیام نوروزی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛

برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت با تمام وجود تلاش می‌کنیم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی به مناسبت فرارسیدن سال جدید، سال ۱۴۰۳، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت با تمام وجود تلاش می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام نوروزی حجت الاسلام محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی به شرح زیر است:

«بهار؛ فصل رویش است؛ موهبتی است که زندگی‌مان را با آن آغاز می‌کنیم.

بهار فرصت دوباره نگریستن به دیروز و امروز است. بهار یعنی بهتر زیستن و بهتر نگریستن؛ یعنی بهتر از همه دیروزها، سبزی و طراوت را تلاوت کردن. 

وقتی نگاه بهار بر دیوار دل و جان‌مان می‌تابد، از تدبیر‌کننده شب و روز و بی‌همتای هستی‌بخش، دگرگونی، تحول و بهترین حال‌ها را در لحظات تحویل سال با تمام وجودمان تمنا می‌کنیم.

آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و گوناگونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه‌ها و نشانه‌های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به در می‌آورد و با طراوت و پر نشاط می‌شود، ما نیز آینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر‌انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

سال ۱۴۰۳ را در حالی آغاز می‌کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق و زحمتکش، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در معاونت پرورشی و فرهنگی بوده‌ایم؛ اعزام نظام‌مند دانش‌آموزان به پیاده‌روی اربعین، حضور پرشور نوجوانان در مراسم اعتکاف و زیارت اولی‌ها، شکفتن هفته‌ ماها در بهمن‌ماه در کنار راویان پیشرفت ایران اسلامی و همخوانی یکصدای ایران برای رسیدن به نسل آرمانی، نوید‌بخش جریان‌سازی میدانی است که در ایام ماه مبارک رمضان در طرح زندگی با آیه‌ها در حال رقم خوردن است و امید که از این پس نیز روند رو به رشد ادامه یابد.

ما عهدی با امامین انقلاب و شهدای عزیز به ویژه حاج قاسم بسته‌ایم که با تمام وجود در راستای ارتقای نظام تعلیم و تربیت با بهره‌گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، فعالیت‌های این مجموعه را دنبال کنیم.

برایتان در این فرصت نو، شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن، آرزومندم.

 محمدحسین پورثانی

خادم تربیتی انقلاب اسلامی»

خبرنگار: مریم احمدی 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار