قدردانی دانش‌آموزان نخبه از رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش‌و‌پرورش برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - دانش‌آموزان نخبه با صدور پیامی، از رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان تقدیر و تشکر کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی دانش‌آموزان نخبه از رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش‌و‌پرورش برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، متن پیام تقدیر دانش آموزان نخبه از رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش برای جذب بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان به شرح زیر است:

«به نام خدا

حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی

جناب آقای صحرایی، وزیر محترم آموزش و پرورش

با سلام و تحیات

با عنایت حضرت حق و در ماه پر خیر و برکت شعبان المعظم باری دیگر نگاه آینده‌نگرانه و احساس مسئولیت مضاعف حضرتعالی، باعث ایجاد پلی به رنگ خواستن و توانستن بین دانش آموزان نخبه فرهنگی و دانشگاه فرهنگیان کشور گردید.

شجاعت در اقدام و روحیه‌ی برخورد با مشکلات به‌صورت عاقلانه و مدبرانه توسط دولت سیزدهم چشم‌اندازهای روشنی را برای دانش‌آموزان دیروز و معلمان فردا در گام دوم انقلاب فرا روی ما قرار داده است. 

این باور بسیار ارزشمند است که رهبر انقلاب می‌فرمایند: " معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد". و اگر بپذیریم که کارامدی و اثربخشی نهادهای یک جامعه متاثر از نظام یادگیری است و تصویر زیبا از کیفیت آینده و زندگی را معلمین جامعه می‌سازند، دیگر تردیدی باقی نمی‌ماند که تربیت نیروهای شایسته در نقش  معلم همواره باید مورد توجه ارکان حکومتی و برنامه‌ریزان این امر قرار گیرد.

اینک ما دانش آموزان بعد از سالها چشم‌انتظاری در به‌کارگیری نخبگان علمی، قرآنی، فرهنگی، هنری و ... برای پذیرش در کسوت مقدس معلمی، شاهدیم که در دولت سیزدهم و مردمی حضرت آیت الله رئیسی بر این آرزویمان مهر تایید زده شد. لذا قدردان یکایک تمامی مسوولینی هستیم که این محبت را برایمان رقم زدند تا همچنان امید و نشاط در دل نوجوانان و جوانان ایران اسلامی همواره روشن بماند.

ما نیز به شکرانه این اقدام ارزشمند رئیس جمهور محبوب و مردمی، وزیر محترم آموزش و پرورش و اعضای گرانقدر شورای عالی انقلاب فرهنگی، بر عهد خود با رهبر عزیزتر از جانمان باقی خواهیم ماند تا در این مسیر اگر بناست و باید جامعه اسلامی در مسیر تمدن‌سازی نوین قرار بگیرد، بتوانیم جلوه‌ای از نقش خود را به‌عنوان معلمین آینده در شان ایران اسلامی قوی بر رخ جهانیان بکشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار