رئیس سازمان نوسازی مدارس در گفت‌وگو با پانا؛

فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات پیشتاز هستند/ مردم ایران روز جمعه دشمنان را ناامید خواهند کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت روز جمعه، همه خواهند دید که دانش‌آموزان ما بخصوص رای اولی‌ها با حضوری گسترده برای آینده‌سازی خواهند آمد و شور و حال خوبی به انتخابات خواهند داد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات پیشتاز هستند/ مردم ایران روز جمعه دشمنان را ناامید خواهند کرد

حمیدرضا خان‌محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: مردم در روز ۱۱ اسفند، از این آزمون بزرگ ملی عبور خواهند کرد و دشمنان را ناامید خواهند کرد. در همه انتخابات، جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش‌آموزان عزیز ما، همیشه پیشتاز بوده‌اند مخصوصا رای اولی‌ها که با شوق و ذوق خود حتی بخشی از جامعه را هم با خود همراه می‌کنند.

وی ادامه داد: انتخابات یک حق است، برای همه افرادی که می‌خواهند آینده خود را بسازند. آموزش و پرورش، آینده‌ساز است و انتخابات هم به واسطه حضور دانش‌آموزان و معلمان و خانواده‌های فرهنگیان قطعا تقویت خواهند شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در 22 بهمن حضور دهه نودی‌ها و هشتادی‌ها را همه دیدند. دشمن ترسیده است و به همین خاطر، فشار تبلیغاتی خود را سنگین کرده است. در این انتخابات همه خواهند دید که دانش‌آموزان ما بخصوص رای اولی‌ها با حضوری گسترده برای آینده‌سازی خواهند آمد و شور و حال خوبی به انتخابات خواهند داد.

وی در پایان تاکید کرد: همه مردم ایران روز جمعه دشمنان را 100 درصد ناامید خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار