بهره‌مندی ۱۴۰ دبیرستان شبانه‌روزی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان تحت برنامه ملی شهاب

تهران (پانا) - ۱۴۰ دبیرستان شبانه‌روزی دوره اول متوسطه از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در چهارچوب برنامه ملی شهاب بهره‌مند می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۱۴۰ دبیرستان شبانه‌روزی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان تحت برنامه ملی شهاب

به گزارش روابط عمومی‌ سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان‌، در اجرای سیاست‌های اجرایی برنامه ملی شهاب در دوره متوسطه فهرست ۱۴۰ دبیرستان شبانه‌روزی دوره اول متوسطه که دارای بیشترین تراکم دانش‌آموزان شناسایی شده در برنامه ملی شهاب هستند، جهت بهره‌مندی از تسهیلات شیوه‌نامه توسعه فعالیت‌های مستعدان در مدارس و مراکز یادگیری مناطق محروم به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.

‌امید نقشینه ارجمند، معاون استعدایابی و توانمندسازی فراگیر سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان‌  با بیان این خبر افزود‌: با نهایی‌شدن این فهرست در گام نخست پیش از پایان سال جاری جلسات توجیهی به صورت مجازی برای مدیران این مدارس برگزار خواهد شد و سپس در ادامه دوره حضوری توانمندسازی مدیران در هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ به صورت متمرکز برگزار می‌شود‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد‌: پرداخت کمک هزینه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی‌، توانمندسازی معلمان‌، خرید تجهیزات آموزشی و شرکت در رویدادهای معتبر دانش‌آموزی از جمله تسهیلات اعطایی به این مدارس خواهد بود‌.

‌مطابق برنامه ملی شهاب ۱۰ درصد از دانش‌آموزان مستعد شناسایی شده در دوره ابتدایی‌، تحت برنامه‌های هدایتی و توانمندسازی در دوره متوسطه قرار می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار