معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در بازدید از غرفه خبرگزاری پانا:

پانا یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه دانش‌‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش امروز از غرفه خبرگزاری پانا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پانا یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه دانش‌‌آموزان است

حجت‌الاسلام والمسلمین پورثانی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «اتفاقات خیلی خوبی که دوستان در خبرگزاری پانا رقم زده‌اند، از قبیل مدرسه پانا و ... در راستای هدف تربیتی است که پانا باید داشته باشد. پانا یک خبرگزاری دانش‌آموزی با هدف رشد دانش‌آموزان است و هرآنچه را در این خبرگزاری باعث رشد دانش‌آموز شود به شدت از آن حمایت خواهیم کرد.»

وی تصریح کرد: «فرآیند و روندی که امروز در خبرگزاری پانا وجود دارد یک فرآیند رو به جلو است و انشالله در دوره جدید اتفاقات خوبی در خبرگزاری پانا رقم خواهد خورد.»

خبرگزاری پانا به‌عنوان تنها رسانه رسمی و فعال وزارت آموزش و پرورش در راستای تحقق رسالت حرفه‌ای و آموزشی خود و ایجاد زمینه‌ای برای رهبری دانش‌‌آموزان بر امور تهیه خبر، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مسائل و موضوعات مختلف جامعه به‌ویژه آموزش و پرورش از ستاد تا صف، سلسله اقدامات تحولی را رقم زده است تا همگان شاهد نقش‌آفرینی نسل آینده‌ساز جمهوری اسلامی ایران باشند.

به همین منظور سایت خبرگزاری پانا با طراحی و قابلیت‌های جدید آماده بهره‌برداری شده و امروز همزمان با برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و محمد باجلان، مدیرعامل خبرگزاری پانا رونمایی شد.

این رسانه براساس تحولات جدید و برخلاف دیگر رسانه‌های کشور که عمدتا رده سنی بزرگسالان را مد نظر قرار داده‌اند، ‌نگاهی نو درانداخته و دغدغه این رسانه، ‌دیده‌شدن دانش‌آموزان است. به همین منظور در طراحی سایت جدید، همه دغدغه‌های آشکار و پنهان ‌دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

مدرسه مجازی پانا، ایجاد بازارچه‌های کسب‌وکار دانش‌‌آموزان، رادیو پانا و تلویزیون اینترنتی از جمله جدیدترین ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جدید خبرگزاری پانا در دوره جدید است.

تمامی خدمات جدید خبرگزاری پانا در راستای برقراری عدالت، ارتقای کیفیت و احترام به ذائقه نسل نوجوان صورت گرفته است و امیدواریم این اتفاقات جدید موجبات رضایت دانش‌آموزان عزیز را فراهم کرده و در رسانه‌ای که متعلق به خود آن‌هاست، آستین همت بالا زده، پرورش و آموزش ببینند، قد بکشند، بزرگ شوند و ‌‌با قلم خود، عزت و شکوه این کشور را به رخ تمام جهانیان بکشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار