به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور از 27 شهریور تا یکم مهرماه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - جلسه ستاد مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتسال بسیج دانش‌آموزی کشور از 27 شهریور تا یکم مهرماه برگزار می‌شود

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در این جلسه گفت: با توجه به تقارن سه مناسبت پروژه مهر، ایام اربعین حسینی و پایان ماه صفر و هفته دفاع مقدس باید برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های آموزش و پرورش و سپاه تلاش شود.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات از تاریخ 27 شهریورماه پذیرش و در دانشگاه‌های فرهنگیان مفتح و شهید بهشتی اسکان داده می‌شوند.

همچنین حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی به عنوان نماینده معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش وپرورش و احسان آگاه منافی معاون تربیت بدنی سازمان بسیج دانش‌آموزی نکات مدیریتی این رویداد فرهنگی ورزشی را تشریح کردند.

در این نشست نماینده بسیج دانش‌آموزی از همکاری دولت با سپاه و دانش‌آموزان در جهت اعتلای فرهنگی و ورزشی به واسطه برگزاری این رویداد قدردانی کردند.

گفتنی است این دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از 27 شهریورماه تا یکم مهرماه در سالن فاطمه الزهرا(س) شهرری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار