بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پنجمین روز از سال ۱۴۰۱ از مدارس اسکان میهمانان نوروزی در سیرجان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت اسکان و نحوه ارائه خدمات به مسافران فرهنگی در سیرجان، اظهار کرد: مسئولان و عوامل ستاد اسکان فرهنگیان در کشور، باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، برای میزبانی مناسب و در شأن جامعه فرهنگیان، اهتمام ورزند.

وی اظهار داشت: به منظور تکریم مسافران و مهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان از همه توان، ظرفیت و امکانات خود استفاده کرده ایم و با تجهیز مراکز اقامتی و استفاده از نیروی انسانی مجرب و متعهد و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی تلاش کرده ایم سفر خوش و خاطره انگیزی برای این عزیزان فراهم شود.

رضایی بیان کرد: برای اسکان مسافران با توجه به شرایط خاص به لحاظ شیوع ویروس کرونا و تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، مدارسی برای پذیرش در نظر گرفته شد که از لحاظ بهداشتی شرایط مناسبی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیشتر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، شهرستان های استان کرمان، خراسان شمالی، فارس، خراسان جنوبی و مازندران بوده اند.

رضایی یادآور شد: شهرستان های کرمان، سیرجان، راور، شهربابک، بم و انار به ترتیب بیشترین آمار پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی را در استان کرمان به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به راه اندازی ۱۷پایگاه اسکان در شهرستان ها و مناطق استان کرمان افزود: 239 مدرسه در قالب 2 هزار و ۱۲۳کلاس درس و خوابگاه، اردوگاه های دانش آموزی، دانشگاه فرهنگیان، خانه های معلم، سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس این اداره کل در سراسر استان پس از تجهیز و آماده سازی در اختیار میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

رضایی گفت: ۲۵ هزار و ۳۷۱ نفر روز مسافر در قالب ۱۸ هزار و ۶۰۶ خانوار از ۲۶ اسفند سال گذشته تا ششمین روز از سال جاری در ستادهای اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش این استان اسکان داده شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار