به همت خیر نیک اندیش 5کلاس درس برای دانش آموزان اتیسم ساخته شد

تهران (پانا) - کلنگ زنی و ساخت 5 کلاس درس به متراژ 135 مترمربع در مجتمع آموزشی اتیسم فرشتگان آسمانی با همت خیر نیک اندیش خانم اصفهانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به همت خیر نیک اندیش 5کلاس درس برای دانش آموزان اتیسم ساخته شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، همزمان با آئین افتتاح و کلنگ زنی 46 پروژه آموزشی و پرورشی استثنایی کشور با حضور ربیعی سخنگوی دولت، مراسم کلنگ زنی و ساخت 5 کلاس درس به متراژ 135 مترمربع در مجتمع آموزشی اتیسم فرشتگان آسمانی منطقه 2 با همت خیر نیک اندیش خانم اصفهانی برگزار شد.

شهناز کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در این مراسم ضمن تشکر از خیر نیک اندیش و تشریح شرایط دانش آموزان با نیازهای ویژه و نیازهای اساسی بویژه کلاس های درس و تجهیزات مورد نیاز گفت: درشهر تهران حدود 5500 دانش آموز با نیاز ویژه تحصیل می کنند که متاسفانه مدارس ما با قدمت بالا و امکانات محدود نمی تواند خدمات مناسبی به این قشر عزیز ارائه کند.البته مدیران فعال و همکاران ارجمند با تمام تلاش خود می کوشند تا به بهترین نحو خدمات آموزشی، تربیتی و توانبخشی به این عزیزان ارائه کنند.

در ادامه این آئین محسن طالبی، مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 گفت: کار معلمان این مدارس مقدس و ارزشمند است و با فرهنگ سازی باید رویکرد را نسبت به مدارس استثنایی تغییر دهیم. وی افزود: امیدوارم حرکت خیرین در این عرصه مستمر باشد که جا دارد از خیر محترم خانم دکتر اصفهانی قدردانی کنیم.

شایان ذکر است در این آئین قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران و مهندس قریشی، نماینده نوسازی مدارس شهر تهران و همچنین مدیر کارکنان و اعضاء انجمن مدرسه فرشتگان آسمانی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار