معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس کشوری تحت عنوان "بسته تحولی مدرسه خوانا"

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش زنجان از حضور مدرسان استانی در دوره آموزشی تربیت مدرس کشوری «بسته تحولی مدرسه خوانا» خبر داد و اعلام کرد که این دوره از روز شنبه یکم آذر ماه آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس کشوری تحت عنوان "بسته تحولی مدرسه خوانا"

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی از برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس کشوری « بسته تحولی مدرسه خوانا» خبر داد و گفت: این دوره با پیام تصویری وزیر آموزش و پرورش و با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت به صورت مجازی از روز شنبه یکم آذر ماه آغاز شده است.

سلامی در ادامه گفت: این دوره ی آموزشی که به مدت 8 روز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود که تعداد 5 نفر از معلمان آموزش ابتدایی استان و رابط استانی طرح، در این دوره شرکت می کنند.

سلامی افزود: بسته تحولی مدرسه خوانا، ارتقای تلفیقی - مشارکتی و مدرسه محور مهارت‌های چهارگانه زبانی « خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن» و آداب و مهارت‌های زندگی دانش آموزان دوره‌ی ابتدایی است؛ که در تعداد 54 آموزشگاه دوره‌ی ابتدایی شهری، روستایی، دولتی، غیر دولتی، دخترانه و پسرانه از سراسر استان در حال اجرا است.

گفتنی است این طرح در سه مرحله: آموزش مدرسان کشوری و معلمان مجری طرح (به مدت یک ماه در بستر فضای مجازی)، آموزش دانش آموزان از ابتدای دی تا اردیبهشت‌ماه و ارزشیابی جامعه هدف؛ اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار