برگزاری چالش اجرای فعالیت‌های ورزشی در منزل برای دانش‌آموزان

دانش‌آموز مایل به شرکت در این چالش، فیلم‌های خود را در صفحه رسمی معلمان درس تربیت بدنی شهر تهران ارسال کنند

تهران (پانا) - اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران چالش اجرای فعالیت‌های ورزشی در منزل، برای ایجاد تحرک و فضایی شاد برای خانواده‌ها برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چالش اجرای فعالیت‌های ورزشی در منزل برای دانش‌آموزان

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، باتوجه به شرایط کنونی و مشکلاتی که ویروس کرونا برای اکثریت افراد جامعه ایجاد کرده است و افراد باید زمان زیادی را در منزل سپری کنند، در این صورت افراد از تحرک کافی برخوردار نیستند و همان طور که همه میدانیم، چاقی و بیماری‌های مربوط به آن مانند دیابت، بیماری‌های قلبی - عروقی، کبد چرب و ... پیامد کم تحرکی و چاقی است.

بنابراین داشتن یک برنامه ورزشی با شدت متوسط برای رفع مشکلات ناشی از کم تحرکی می‌تواند در این دوره از زمان راه گشا باشد از طرفی انجام فعالیت ورزشی در هنگام شیوع بیماری‌های واگیر موجب تقویت سیستم ایمنی، کاهش عوارض و خطرات ناشی از بیماری می‌شود.

اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، بر آن شد تا ضمن هدفمند کردن فعالیت‌های حرکتی در فضای منزل به ایجاد محیطی شاد و بانشاط از سوی والدین و فرزندان بپردازد، در این راستا چالش "اجرای فعالیت‌های حرکتی در منزل" را برگزار کرده که تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده است، اگر عزیزان دانش‌آموز مایل به شرکت در این چالش هستند خواهشمند است فیلم‌های خود را با توجه به سرفصل‌های ارائه شده در صفحه رسمی معلمان درس تربیت بدنی شهر تهران (tehran.pe) در فضای مجازی اینستاگرام به این صفحه ارسال کنند. در پایان اردیبهشت ماه ضمن برگزاری جشنواره از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار