کشف 764 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

ارومیه(پانا)-فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی از کشف و ضبط بیش از 764 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 9 ماه گذشته توسط ماموران مرزبانی خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کشف 764 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان‌غربی

عزت الله رشیدیان اظهارکرد: طی 9 ماه سال‌جاری 764 میلیارد و 440 میلیون ریال کالای قاچاق گذشته توسط ماموران مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود:در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان استان طی 9 ماه گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مرزبانان طی 9 ماه سال جاری با اشراف اطلاعاتی و همچنین گشت‌های مستمر در مناطق مرزی استان توانستند با اقتدار و صلابت قاچاقچیان را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام و از ورود و خروج میلیاردها ریال کالای قاچاق جلوگیری کنند.

وی افزود: مرزبانان در عملیات‌های منسجم موفق به کشف هزاران لیتر مواد سوختی، هزاران نخ انواع سیگار، ثوب البسه، کیف و کفش، دارو، لیر ارز قاچاق، لوازم آرایشی و بهداشتی، دواب و دام از قاچاقچیان شدند.

رشیدیان در خاتمه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و این افزایش کشفیات نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی ماموران مرزبانی در برخورد با قاچاق کالا بوده و امید است که روز به روز شاهد پیشبرد این امر خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مرزبانی استان با همکاری و تعامل با مرزنشینان و دستگاه‌های دولتی و بهره گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته تمام توان خود را برای جلوگیری از ایجاد هرگونه ناامنی در مرزها و ایجاد آسایش و امنیت برای مردم استان به خصوص مناطق مرزی به کار گرفته است.

جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان‌غربی، حدود 967 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکیه و عراق دارد و مرزنشینان و مرزبانان دلاور استان، با هوشیاری و دقت کامل اوضاع را تحت کنترل دارند و به طور شبانه روز و با جان و دل از مرزها حفاظت و پاسداری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار