استاندار آذربایجان‌غربی:

خللی در روند خدمت به مردم ایجاد نخواهد شد

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهتمام جدی فرمانداران در پیگیری امور محوله در شرایط کنونی گفت فرمانداران با انجام وظایف قانونی و کار شبانه‌روزی، اجازه ندهند خللی در روند خدمت به مردم ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خللی در روند خدمت به مردم ایجاد نخواهد شد

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد انتخابات استان با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید و همراهان شهیدش افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته شهید آیت‌الله رئیسی، مردمی بودن ایشان بود که هیچگاه ارتباط خود با مردم را قطع نکرده و با کار جهادی و شبانه‌روزی خود در راستای خدمت بی‌منت به مردم کوشید و امروز تلاش می‌کنیم ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار در مسیر خدمت به مردم باشیم.

وی با قدردانی از حضور بی‌نظیر اقشار مختلف مردم و به‌ویژه مردم استان در آیین تشییع و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در آیین تشییع و گرامیداشت این شهید بزرگوار و همراهانش، نشان دادند قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ایشان در خدمت به مردم هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی به 3 سفر رئیس جمهور شهید به استان اشاره کرد و افزود: در این سفرها مصوبات و وعده‌هایی به مردم داده شده که فرمانداران تلاش کنند تا وعده‌های داده‌شده به سرانجام رسیده و عملیاتی شوند.

معتمدیان همچنین خطاب به فرمانداران تاکید کرد: با نظارت‌های میدانی، اجازه داده نشود روند اجرای پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام، کُند شده و با تلاش شبانه‌روزی و همکاری با معاونت عمرانی استانداری به روند اجرای این پروژه‌ها شتاب بخشیده شود.

وی با اشاره به دستاوردهای کم‌نظیر دولت مردمی سیزدهم در مناطق مختلف کشور و به‌ویژه آذربایجان غربی افزود: این اقدامات، موجی از امید را در بین مردم ایجاد کرده و در قالب روایت پیشرفت به آگاهی مردم رسیده و اطلاع‌رسانی شود.

استاندار آذربایجان غربی به آغاز فعالیت ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور و به تبع آن در استان اشاره کرد و یادآور شد: مشارکت حداکثری، رقابت واقعی و سلامت و امنیت از راهبردهای مقام معظم رهبری برای انتخابات در استان مورد توجه قرار گرفته و تمام تمهیدات لازم در حوزه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از جمله در حوزه فناوری اطلاعات و امکانات مورد نیاز شعب اخذ رای تامین می‌شود.

معتمدیان با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات پیش رو افزود: این تعامل و همکاری در اولویت کاری فرمانداری‌های استان قرار گیرد تا شاهد انتخاباتی پرشور در آذربایجان‌غربی باشیم.

وی با اشاره به انتخابات موفق مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کشور و به‌ویژه در آذربایجان غربی تصریح کرد: مسئولان برگزاری این انتخابات بر مبنای وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کرده و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات، رضایت خود را عملکرد آنان ابراز کردند.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: در انتخابات پیش رو نیز از آرای مردم به عنوان حق‌الناس، صیانت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم خللی در روند برگزاری انتخابات در استان ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار