معاون تربیت‌بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد؛

لزوم آموزش یک رشته ورزشى براى هر دانش‌آموز

ارومیه (پانا) - معاون تربیت‌بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش، آموزش و مهارت‌آموزى حداقل یک رشته ورزشى براى هر دانش‌آموز را اولویت مجموعه تربیت‌بدنى وزارت، عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم آموزش یک رشته ورزشى براى هر دانش‌آموز

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی؛ صادق ستارى‌فرد در گردهمایى مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌هاى معاونت تربیت‌بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه، محل کشف استعداد دانش‌آموزان است و براى تحقق این مهم، محتوا و کتاب‌هاى درسى کافى نیست. لذا آموزش و مهارت‌آموزى یک رشته ورزشى برای هر دانش‌آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وى افزود: براى سیر تحول در  نظام آموزشى کشور، 3 بُعد نیروی انسانی، برنامه و محتواى مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مد نظر قرار گیرد. برنامه‌هاى مختلف در بخش‌هاى توانمندسازى معلمان و ایجاد بستر و زیرساخت لازم براى تحقق این  موضوع را هدفگذاری کرده‌ایم.

ستاری‌فرد ادامه داد: مدرسه، اتاق عملیات براى تحقق ساحت‌هاى ٦گانه تربیتى مورد اشاره در سند تحول بنیادین است. با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش‌آموز می‌توانیم تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعى را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار