مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی خبر داد؛

افزایش ١٠٠ درصدى سرانه فضاى آموزشى در دولت سیزدهم

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى از افزایش ١٠٠ درصدى سرانه فضاى آموزشى در دولت مردمى سیزدهم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ١٠٠ درصدى سرانه فضاى آموزشى در دولت سیزدهم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی؛ على مطهرى در گردهمایى مدیران مدارس شهرستان ارومیه به افزایش چشمگیر سرانه فضای ورزشى طى 3 سال اخیر اشاره کرد و گفت: قبل از شروع به کار دولت مردمى سیزدهم، سرانه فضاى ورزشى استان آذربایجان‌غربى ١٠ سانتى‌متر مربع بود که با آغاز دولت سیزدهم و برنامه‌ریزى‌هاى صورت‌گرفته در این بخش، سرانه فضاى ورزشى در استان با افزایش ١٠٠ درصدى به ٢٠ سانتى‌متر مربع رسیده است.

وى گفت: علاوه بر افزایش ١٠٧ هزار مترى فضاى ورزش دانش‌آموزی و رسیدن تعداد سالن‌هاى ورزشى به ١٢٠ باب سالن،  ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت‌بدنى، یک زمین چمن طبیعى و یک زورخانه دانش‌آموزى طى 2 سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است. همچنین کفپوش ٣٠ سالن ورزشى تعویض شده و ١٩ مورد ایمن‌سازی و بهسازى سالن‌هاى ورزشى صورت گرفته است.

مطهرى، کیفیت‌بخشى را اولویت مهم آموزش و پرورش استان در سال ١٤٠٣ خواند و گفت: کیفیت‌بخشى در بُعدهاى مختلف زیستی، ورزشی، آموزشى و پرورشى در سال ١٤٠٣ اولویت اول آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وى بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى در ارزیابى‌هاى صورت‌گرفته توسط وزارتخانه با تلاش همکارانمان در صف و ستاد، رشد ١٠ پله‌اى داشته و به رتبه ٧ کشوری رسیده است. افزایش ٢٠٥ درصدى اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور و کسب رتبه اول کشور در این زمینه، برگ زرین دیگرى در دفتر افتخارات آموزش و پرورش استان به حساب مى‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار