رویداد "سید شریف، مردمدار شهید" برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری رویداد "سید شریف، مردمدار شهید" به منظور ماندگار ساختن خاطرات و یادگار های شهید خدمت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رویداد "سید شریف، مردمدار شهید" برگزار می‌شود

امیر نصیربیگی گفت: در پی شهادت حضرت آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم نماینده فقید ولی فقیه و امام جمعه تبریز و سومین شهید محراب حسب دستور و تدبیر شهردار تبریز، رویداد "سید شریف، مردمدار شهید" در قالب فراخوان تولیدات رسانه‌ای، عکس، کلیپ، دل‌نوشته، خاطره، داستان، نقاشی، خوشنویسی، فیلم، سرود، پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: علاقمندان از سراسر استان می‌توانند آثار موضوعی خود را مرتبط با سومین شهید محراب و شهید راه خدمت استان در قالب‌های اعلام شده در جهت ماندگاری خاطرات و یادگارهای ایشان، به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به سیره رفتاری شهید آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم و تاکید بر حضور و مشارکت مردم در تمامی موضوعات مرتبط با جریان زندگی و مفاهیم والای اخلاقی، عموم علاقمندان و مردم عزیز می‌توانند آثار مرتبط را از طریق تارنمای سید شریف به دبیرخانه این رویداد فرهنگی هنری ارسال کنند.

نصیربیگی تصریح کرد: عموم علاقمندان تا اربعین شهید راه خدمت حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم فرصت دارند خاطرات و یادگارهای خود از این شهید جاویدنام و جریان ساز را به دبیرخانه رویداد ارسال کرده و گامی در جهت حفظ خاطرات حضور امام جمعه محبوب تبریز بردارند.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد گرامیداشت یاد و خاطره پدر معنوی استان و قدردانی از مجاهدت‌ های ایشان در مسیر توسعه و آبادانی تبریز و آذربایجان و ادای دین و احترام به مقام شامخ و مردمی شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم عنوان کرد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در پایان ضمن قدردانی از مردم قدرشناس تبریز و استان در ادای احترام به ایشان خاطرنشان کرد: همزمان با اربعین شهادت آن بزرگوار، از آثار برگزیده این رویداد تجلیل، کتاب آثار برگزیده رونمایی و نمایشگاهی از آثار منتخب برگزار خواهد شد.

خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار