امام جمعه تبریز:

وعده صادق نشان داد پاسخ ایران به متجاوزان پرقدرت خواهد بود

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: اگر رژیم سرتاسر جعلی صهیونیستی بخواهد به خاک ایران دست درازی کند، ایران پر قدرتمند تر از قبل پاسخ متجاوز‌ها را خواهد داد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
وعده صادق نشان داد پاسخ ایران به متجاوزان پرقدرت خواهد بود

سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز سی و یک فروردین ماه درخطبه‌های نماز جمعه گفت: ضربه محکم و پرقدرت نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران و نیرو های هوافضای سپاه با اقتدار رژیم صهیونیستی را در مرحله ای جدید در سپهر دیپلماسی و نظام بین‌المللی به زمین کشید.

وی ادامه داد: گوش زدی که ایران به اسرائیل زد تاریخ ساز بود و ایران انقلابی، نقش جدیدی در نگاه جهانیان و به خصوص جهان اسلام نشان داد.

آل هاشم ادامه داد: برای تنبیه رژیم صهیونیستی در کارهای وقاحت انگیز  سال های اخیر،این پاسخ یک تصمیم جدی و استراتژیک عقلانی و دفاع از خاک و وطنمان بود.

آل هاشم افزود: ضربه محکمی که بامداد شنبه به رژیم سرتاسر جعلی صهیونیستی وارد شد تازه یک چهارم توانمندی‌های ایران بود اما در روبه روی اسرائیل با همه ی توانمندی‌های خود موشک و پهپاد های مهاجر را عقب کشاند.

وی خاطرنشان کرد: ضربه ای که سپاه پاسداران به اسرائیل زد تصمیمی هوشمندانه از رهبر انقلابی است که فرمودند: «ما رژیم صهیونیستی را پشیمان می‌کنیم.»

وی عنوان کرد: ضربه موشکی و پهپادی ایران به سراسر دنیا ثابت کرد که سرنخ این تحولات دست غرب آسیا است که به سمت ساماندهی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در تبریز ادامه داد: با عملیاتی که سپاه پاسداران انجام داد ثابت کرد جایگاه و ارزش جمهوری اسلامی ایران در بین مردم فلسطین و جهان اسلام پیشرفت و ارتقا یافته است.

آل هاشم اظهار کرد: عملیات وعده صادق چشم مردم جهان را برای پیشرفت و تلاش جهان اسلام باز کرد و تنبیهی که به رژیم صهیونیستی زدیم موج جدیدی را در بستر سیاست ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: این عملیات ثابت کردکه جامعه ایران همه در این کار و آزادی کودکان فلسطینی از دست اسرائیلی های غاصب سهیم هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: سنا بهروز 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار