اصفهان (پانا) - امام جمعه شهر کوشک گفت هدف از برگزاری ایستگاه نقاشی در راهپیمایی، آشنا شدن دانشآموزان و خردسالان با مفاهیم استکبارستیزی و مبارزه با ظلم در کنار پاسداشت خون شهدای دانشآموز است که در آبان ۵۷ کشته شدند. همچنین دانش آموزان اخیری که در شاهچراغ شهید شدند.