بیرجند (پانا) ـ مدیرکل امور عشایر استان خراسان جنوبی گفت: عشایر خراسان جنوبی پارسال 15 هزار و 800 تن انواع فرآورده های دامی تولید کردند.
بیرجند (پانا) ـ مدیرکل امور عشایر استان خراسان جنوبی گفت: عشایر خراسان جنوبی پارسال 15 هزار و 800 تن انواع فرآورده های دامی تولید کردند.
رئیس شبکه دامپزشکی قوچان از اطمینان خاطر به شهروندان در زمینه مراقبت و کنترل بحث گوشت های کشتارگاه از بیماری تب کریمه کنگو خبر داد.