نتایج جستجو : کنسرسیوم انرژی

  • تهران (پانا) - معاون وزیر نیرو از ارائه ابتکار جدید ایران برای ایجاد «کنسرسیوم انرژی سازمان همکاری شانگهای» خبر داد و اعلام کرد: پیش‌نویس تفاهم‌نامه و اساسنامه این کنسرسیوم توسط ایران تدوین و به دبیرخانه سازمان ارائه شده و انتظار می‌رود پس از بررسی، به عنوان یکی از اسناد اجلاس سران کشورهای عضو مطرح شود.

۱