شهرکرد (پانا) ـ سرپرست جمعیت هلالاحمر چهارمحال و بختیاری گفت: استمرار انقلاب اسلامی پس از ۴۷ سال، نتیجه اراده، همبستگی و حمایت مردمی است که اقتدار ایران را در برابر تهدیدات بینالمللی تضمین کرده است.
شهرکرد (پانا) ـ سرپرست جمعیت هلالاحمر چهارمحال و بختیاری گفت: استمرار انقلاب اسلامی پس از ۴۷ سال، نتیجه اراده، همبستگی و حمایت مردمی است که اقتدار ایران را در برابر تهدیدات بینالمللی تضمین کرده است.
همدان ناحیه 1( پانا) - امسال نیز، بیست و دوم بهمن ماه، به جشن بزرگ ملت ایران تبدیل شد. شور و نشاط خاصی در میان راهپیمایان موج میزد؛ پرچمهای برافراشته، سرودهای دستهجمعی و لبخندهای امیدبخش، قابهایی خاطرهانگیز خلق کرده بود.
میانکوه (پانا) - دانشآموزان پرتلاش و پرشور مدرسه فردوسی سرمازه منطقه میانکوه با حضوری چشمگیر و پرانرژی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، میثاقی دوباره با آرمانهای انقلاب بستند.
خزل (پانا)-در روز تجدید میثاق ملت با آرمانهای انقلاب اسلامی، مردم خزل همراه با فرهنگیان و دانشآموزان با شور و شعف انقلابی در خیابانها گام نهادند؛ جلوهای از ایمان، فرهنگ و غیرت که بار دیگر پرچم پرافتخار ایران را در اوج وحدت به اهتزاز درآورد.
کرمانشاه (پانا) - همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمانشاه با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.
شهرکرد (پانا) - مردم ولایتمدار شهرکرد، همگام با سراسر ایران در چهل و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حماسهای دیگر آفریدند.
خزل (پانا)-همزمان باپیروزی انقلاب، آموزشگاه ۱۲ کلاسه مهر عظام (شهدای فیروزان) در منطقه خزل با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد؛ رویدادی که نمادی از اهتمام انقلاب اسلامی به توسعه آموزش در مناطق محروم و تقویت آینده علمی نسل جوان است.
تفت(پانا)- به مناسب ۴۷سالگرد انقلاب اسلامی ایران و پیروزی حق علیه باطل در باغ شهر استان یزد شهرستان تفت زیبای ما مردم انقلابی و میهندوست گرد هم جمع شدند تا مشتی کوبنده بر دهان وطن فروشان و دشمنان این مرز و بوم باشند تا به ماند به یادگار که نوجوانان دهه ۸۰ و۹۰ چگونه پای انقلاب و رهبر خود ایستاندو فریاد لبیک یا خامنهای سر دادند و حماسه آفریند.
تفت(پانا)- همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم ولایتمدار شهرستان تفت با حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر صحنهای از وحدت، همدلی و پایبندی به آرمانهای انقلاب را به نمایش گذاشتند.
تفت(پانا)- در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان تفت، کادر اورژانس، آتشنشانی شهرداری و پرسنل شبکه بهداشت با حضور گرم مردم، بر اهمیت گرامیداشت این روز تأکید کردند و افزودند: اینجا هستیم تا مشت محکمی بر دهان دشمن بزنیم و سربلندی و سرافرازی کشور را به نمایش بگذاریم.