هرمزگان (پانا) – مدیر سازمان دانشآموزی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشتماه، روز معلم، این روز را به فرهنگیان تبریک گفت و از تلاشهای آنان در تربیت و هدایت نسل آینده قدردانی کرد.
هرمزگان (پانا) – مدیر سازمان دانشآموزی استان هرمزگان در پیامی به مناسبت ۱۲ اردیبهشتماه، روز معلم، این روز را به فرهنگیان تبریک گفت و از تلاشهای آنان در تربیت و هدایت نسل آینده قدردانی کرد.
هرمزگان (پانا) - اعضای مجلس دانشآموزی استان هرمزگان در پی برگزاری شایسته اردوی هدفمند «تمشک» در سراسر استان از مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر سازمان دانشآموزی این استان قدردانی کردند.