تهران (پانا) - نایب رئیس کمیته ملی بیماریهای غیر واگیر با اشاره به درگیر بودن یک سوم جمعیت بزرگسالان ایران به فشار خون بالا گفت دانشگاههای علوم پزشکی موظف هستند با توجه به مصوبات وزارت بهداشت درباره کنترل فشارخون، بومی سازی را در دستور کار خود قرار دهند.