تهران(پانا) - علیرضا کریمیان در برنامه خبری شبکه تهران، با اعلام اینکه به تصویب ستاد ملی کرونا از 14 فرودین ماه تمامی مدارس، شاهد حضور دوباره دانش آموزان خواهند بود؛ برگزاری جلسات لازم با مدیران مناطق تهران و ابلاغ شیوهنامه ازسرگیری آموزشهای حضوری به تمامی مدارس دولتی و غیردولتی شهرتهران، برای روز 14 فروردین را از مهمترین اقدامات بازگشایی مدارس برشمرد.