تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، استفاده از ظرفیت خیرین و موقوفات حوزه آموزشوپرورش را یک راه اساسی برای بهبود وضعیت آموزشی در سطح استان دانست و مدرسهسازی را با هدف عادیسازی آموزش و ایجاد تحول در آموزش و پرورش از مهمترین ارکان توسعه هر کشور عنوان کرد.