تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اثر قابل توجه کاهش مصرف در استان تهران، گفت: پیشبینی ما این است که اگر هر مشترک در استان تهران فقط ۱۰ درصد صرفهجویی کند، معادل یکهزار مگاوات آورده برای شبکه ایجاد میشود.
تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به اثر قابل توجه کاهش مصرف در استان تهران، گفت: پیشبینی ما این است که اگر هر مشترک در استان تهران فقط ۱۰ درصد صرفهجویی کند، معادل یکهزار مگاوات آورده برای شبکه ایجاد میشود.
بن (پانا) - پویش ملی «دو درجه کمتر» اقدام مهمی در راستای صرفهجویی انرژی است که در این شبهای سرد زمستانی با کمتر کردن دو درجه از وسایل گرمایشی میتوانیم گرمابخش خانههای ایرانی باشیم.
تهران (پانا) - بیش از 80 درصد شرکتکنندگان در یک پیمایش ملی اعلام کردهاند که با افزایش برنامههای آموزشی در مدارس برای آشنایی هرچهبیشتر دانشآموزان با روش مدیریت و صرفهجویی برق موافقند و آن را در بهینهسازی مصرف انرژی در کشور مؤثر میدانند.
تهران (پانا) - مشترکان صنعت برق اگر در خردادماه در مصرف برق ۱۵ درصد صرفهجویی داشته باشند، مشمول دریافت جایزه خواهند شد که بر اساس قرعهکشی اهدا میشود.