نتایج جستجو : شهرستانهای تهران

  • ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برگزاری نخستین نشست ائتلاف «طرح نماد» با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بر ضرورت هم‌پیمانی و هم‌افزایی نهادهای همکار در راستای ایجاد فضایی ایمن، بانشاط و امیدآفرین برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی تأکید کرد.

  • شهریار(پانا)- در نود و هشتمین شب اجتماعات بزرگ مردم خستگی ناپذیر فاز چهار اندیشه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر رهبر شهید و شهدای میناب،برنامه‌های متنوعی از جمله برپایی موکب‌های پذیرایی و بازی و یادگیری برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

  • ملارد(پانا)ـروند اجرایی پروژه بزرگ فرهنگسرای ملارد با حضور جمعی از مسئولان ارزیابی و مشکلات تأمین اعتبار تأسیسات مکانیکی آن بررسی شد.

  • پاکدشت(پانا)-در نود و نهمین موج اجتماع مردمی شهرستان پاکدشت، دانش‌آموزان دبیرستان شهدای مظفر با حضوری پرشور در میدان شهید امام خامنه‌ای شرکت کردند و با حضور در موکب آموزش و پرورش، در کنار مردم به حمایت از این رویداد مردمی پرداختند.

  • ملارد(پانا)- مردم ملارد در نود و نهمین شب پیاپی به صحنه آمدند و با سردادن شعارهای عاشورایی ثابت کردند که ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرده و چیزی جز نابودی کامل دشمنان اسلام آنان را آرام نخواهد کرد.

  • فیروزکوه (پانا) _ مردم شهیدپرور شهرستان فیروزکوه در از سلسله‌ همایش‌های استقامت خود، بار دیگر با تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، ثابت کردند که در راه حفظ تمامیت ارضی کشور، از بذل جان نیز دریغ نخواهند کرد و اجازه نخواهند داد حتی یک وجب از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.

  • فیروزکوه (پانا) _دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان فیروزکوه با برپایی «غرفه ولایت» در مسیر پیاده‌روی این شهرستان و با اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضای مسیر راهپیمایی را عطرآگین کردند.

  • فیروزکوه (پانا)ـ در آستانه ولادت هفتمین اختر تابناک امامت، دل‌ها به سوی مدینه پر می‌کشد تا میلاد فرخنده امامی را جشن بگیرند که نامش با «کظم غیظ» و صبوری گره خورده است؛ امامی که تندیسِ تقوا و تجسمِ آرامش در تلاطم سخت‌ترین دورانِ تاریخ اسلام بود.

  • شهریار(پانا)- فاز ۲ اندیشه در روز عید غدیر غرق در نور و سرور شد. حضور پرشور اهالی در جشن ولایت، فضای منطقه را به عطر مولا علی(ع) مزین کرد.

  • رباط‌کریم(پانا)-مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان رباط‌کریم، با بیش از نود شب حضور در خیابان‌ها، نشان دادند در راه وطن، محکومیت دشمن و پیروزی نهایی در جنگ تحمیلی، خستگی ناپذیر هستند.