ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیتبدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برنامهریزی برای بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای مدارس در راستای اجرای طرح استعدادیابی دانشآموزان خبر داد.
ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیتبدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از برنامهریزی برای بهرهگیری از تمامی ظرفیتهای مدارس در راستای اجرای طرح استعدادیابی دانشآموزان خبر داد.
رباطکریم(پانا)-هیئت نوجوانان حسینی در حسینیه مسجد حضرت علی اکبر (ع) رباط کریم در دهه اول محرم مراسم عزاداری اهل بیت (ع) را بر پا داشتند. دختران حسینی در مسجد علی اکبر ،با همکاری یک دیگر مراسم را حفظ کرده و هر کدام مسئولیتی را قبول میکنند.
رباطکریم(پانا)-در آستانه ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، موکب دانشآموزی «انصارالمهدی» با هدف ترویج فرهنگ حسینی و تعمیق باورهای دینی، فعالیت خود را آغاز کرد؛ محفلی که در آن نوجوانان با نیت نصرت حضرت ولیعصر (عج)، پرچمهای عزای اباعبدالله را برافراشتهاند.
اسلامشهر(پانا)-مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با حضور گسترده عزاداران حسینی در شهرک امام خمینی اسلامشهر برگزار شد.
فیروزکوه (پانا) -آیین عزاداری هفتمین شب ماه محرم در روستاهای کتالان و گورسفید شهرستان فیروزکوه با حضور جمعی از مسئولان محلی و شهرستانی برگزار شد و عزاداران حسینی در فضایی معنوی به سوگواری و ذکر مصائب اهلبیت(ع) پرداختند.
شهرستانهای تهران(پانا) - مدرسه معلی این روزها میزبان دانشآموزان هنرمند شهرستانهای استان تهران است که با هنرنمایی در رشتههای مختلف آیینی و مذهبی، روایتگر حماسه عاشورا و ارادت به اهل بیت(ع) شدهاند.
قرچک (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از آمادگی کامل این اداره برای برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و برنامهریزی برای غنیسازی اوقات فراغت دانشآموزان خبر داد.
قرچک(پانا)- امام جمعه شهرستان قرچک در جلسه شورای آموزشوپرورش به برگزاری اوقات فراغت قرآنی با محوریت آموزش و پرورش تاکید کرد.
بهارستاندو(پانا)-همزمان با فرارسیدن ماه محرم و در شبهای منسوب به شهادت حضرت قاسم(ع)، مردم ولایتمدار نسیمشهر با حضوری پرشور و حماسی در تجمعات شبانه، در کنار مسئولین ، بار دیگر ارادت و دلدادگی خود به ساحت اهلبیت(ع) را به نمایش گذاشتند و فضای شهر را سرشار از عطر حسینی و حالوهوای عاشقی کردند..
شهریار(پانا)- هیئت محبان فاطمهالزهرا (س) با عزاداری ده شب اول محرم وفاداری خود را به سالار شهیدان نشان دادند. هیئت محبان فاطمه در محله فلاح تهران با نذری میزبان هممحلهایهای جدید و قدیم خود بود.