پویش «با انرژیها» در مسیر نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه انرژی
تهران (پانا) - قائممقام معاون وزیر در سازمان دانشآموزی کشور در نهمین جلسه "پویش خیزش ملی برای ایران" که با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش و سیدضیا هاشمی معاون علمی،فرهنگی و اجتماعی معاون اول ریاست جمهوری و نمایندگان سایر دستگاهها و وزارتخانههای مختلف تشکیل گردید؛ ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب و یاران با وفایش، با تشریح ابعاد کلان پویش «با انرژیها» از مشارکت بیش از ۱۶۰ هزار دانشآموز در این طرح خبر داد و تاکید کرد که این پویش با هدف…