نتایج جستجو : سوگواری احلی من العسل

  • جلگه رخ(پانا)_همزمان با سراسر کشور، آیین سوگواره دانش‌آموزی «اَحلیٰ مِنَ العَسَل» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره حضرت قاسم ابن الحسن (ع)، شهید نوجوان کربلا، در روستای سلطان‌آباد برگزار شد.این مراسم معنوی،با حضور روحانی روستای سلطان آباد،معاون پرورشی و اعضای ستادی اداره آموزش و پرورش و جمعی از اولیای دانش‌آموزان به همراه پرسنل مدرسه صورت پذیرفت‌.

  • اسلامشهر(پانا)-سوگواره سراسری «احلی من العسل» به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش اسلامشهر، در مدرسه ایران تایر میزبان دانش آموزان پیشتازی شد که در سوگ حضرت قاسم بن الحسن (ع) اشک ماتم ریختند. این گردهمایی با حضور موسی‌پور، مدیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام والمسلمین برقراری، امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد.

  • سملقان(پانا)-آیین سوگواری سراسری «اَحلی مِنَ العسل» همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و با حضور پرشور دانش‌آموزان، نوجوانان و جمعی از مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر آشخانه برگزار شد.

  • مشهد(پانا)- در سالروز شهادت امام رضا(ع)، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با چشمانی اشکبار و دل‌هایی عاشق، راهی حرم شدند. مسیرهای منتهی به حرم، مملو از موکب‌ها و آیین‌های عزاداری است؛ جلوه‌ای از شور و ارادت مردم که در قاب تصاویر ثبت شده است.

  • مشهد(پانا)-مراسم سوگواری شهادت حضرت رقیه (س)، دختر سه ساله امام حسین(ع)، با حضور عاشقان اهل بیت در مسجد امام محمد باقر (ع) برگزار شد.

  • فاروج (پانا)- همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شهرستان فاروج شاهد تجدید پیمان نوجوانان عاشورایی بود.

  • قدس(پانا)-سیزدهمین سوگواره احلی من العسل با حضور مسئولین و مدعوین محترم و دانش آموزان در آستان امام زاده حضرتین برگزار شد.

  • چهاردانگه (پانا) - سوگواره عاشورایی «احلی من العسل» با یاد حضرت قاسم ابن الحسن (ع) همراه با افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستان در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

  • زنجان (پانا) - معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، با تأکید بر نقش الگوسازی دینی در میان دانش‌آموزان، گفت: سیزدهمین آیین سوگواری «احلی من العسل» با هدف ترویج فرهنگ ولایت‌مداری و ایثار نوجوانان کربلا، همزمان در سراسر استان برگزار شد.

  • قائمشهر (پانا) - مراسم سوگواری احلی من العسل به یاد قاسم ابن الحسن شهرستان قائمشهر، با اجتماع جوانان و نوجوانان عاشورایی در مدرسه مرحوم موسی بریجانی این شهرستان برگزار شد.