پاکدشت(پانا)- در مراسمی با حضور معاونان آموزش و پرورش، ریاست آموزش و پرورش و رئیس هلال احمر و مدیران سلامت شهرستان پاکدشت، از برگزیدگان کشوری پویشهای «جشنواره رمضان پویا»، «هر دانشآموز یک سفیر سلامت ایمنی در شرایط جنگی» و «طرح راسخ» تقدیر شد.
پاکدشت(پانا)- در مراسمی با حضور معاونان آموزش و پرورش، ریاست آموزش و پرورش و رئیس هلال احمر و مدیران سلامت شهرستان پاکدشت، از برگزیدگان کشوری پویشهای «جشنواره رمضان پویا»، «هر دانشآموز یک سفیر سلامت ایمنی در شرایط جنگی» و «طرح راسخ» تقدیر شد.
کاشمر (پانا)-مراسم تقدیر و تشکر از دانش آموزان فعال سفیران سلامت مدارس با حضور پرشور دانش آموزان و مربیان و برخی از مسئولین در کانون لقمان شهرستان کاشمر برگزار شد.
کهریزک (پانا) - به همت واحد سلامت و تندرستی اداره آموزش و پرورش کهریزک، مراقبین و سفیران سلامت مدارس منطقه کهریزک مورد تقدیر قرار گرفتند.
مشهد(پانا)-تجمع سفیران سلامت ناحیه شش در میدان دانشجو برگزار شد و شرکتکنندگان در این برنامه با اجرای سرود و دیگر برنامههای فرهنگی، بر ترویج فرهنگ سلامت و نقشآفرینی دانشآموزان و فعالان این حوزه تأکید کردند.
پیشوا(پانا) - به مناسبت هفته سلامت، سفیران سلامت دانشآموزی و مراقبین سلامت مدارس شهرستان پیشوا با حضور فعال در اجتماعات و محافل شبانه مردمی، به ترویج فرهنگ سلامت، آموزش نکات بهداشتی و افزایش آگاهی عمومی در زمینه پیشگیری از بیماریها پرداختند. این برنامه با هدف تقویت نقش مدرسه در ارتقای سلامت جامعه و ارتباط مستقیم با خانوادهها اجرا شد.
میناب (پانا) – در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت در محیطهای آموزشی، مراسم تجلیل از مراقبین و سفیران سلامت با حضور جمعی از مسئولان در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان میناب برگزار شد.
میناب (پانا) - همزمان با هفته سلامت، برنامههایی از جمله ورزش صبحگاهی و آیین تجلیل از مراقبین و سفیران سلامت با هدف ترویج فرهنگ سلامت و ارتقای بهداشت دانشآموزان در شهرستان میناب برگزار شد.
رودهن (پانا)- نشست سفیران سلامت دانشآموز با مراقبین سلامت مدارس رودهن در اداره آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.
چهاردانگه (پانا) - کارشناس سلامت و بهداشت اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه بیان کرد: سلامت، پایه و اساس توسعه پایدار هر جامعه است و تحقق آن در گرو مشارکت همگانی و بهرهگیری از دانش و آموزشهای صحیح می باشد.
ورامین (پانا) - همزمان با هفته سلامت، مراسم گرامیداشت «سلامت و امنیت» با حضور سفیران سلامت، مسئولان محلی و فعالان حوزه بهداشت و فرهنگ در سالن سازمان تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد. در این نشست با محوریت شعار «همه باهم برای سلامت و امنیت با تکیه بر دانش»، بر ضرورت همافزایی نهادها برای ارتقای آگاهی عمومی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی تأکید شد.