شهرستانهای تهران (پانا) - سرپرست سازمان دانشآموزی شهرستانهای استان تهران با اشاره به برگزاری نخستین پویش ملی «مدرسه معلی» تصریح کرد: هدف راهبردی این رویداد، فراتر از برگزاری یک برنامه مذهبی بوده و بسترسازی جهت شناخت عمیق و ابراز ارادت دانشآموزان به ساحت سیدالشهدا(ع) از طریق زبان و قالبهای متنوع هنری است.