اصفهان(پانا)- معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور گفت وظیفه دانش آموزان این است که اولا دامنه اطلاعاتمان را در مورد آن موضوع بالا ببریم و خودمان این مسائل را برای دوستانمان توضیح دهیم و در اصل امیدی در جوانان ایجاد می کنیم، این که باور می کنند در کشورشان این اتفاقات افتاده است.