اسلامشهر(پانا)- همزمان با بیست و هفتمین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی ، آئین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران حاضر در رادیو پانا که در تجمعات شبانه برگزار می شد، برگزار شد. این مراسم با حضور مدیران آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و چهاردانگه و کارشناسان حوزه پرورشی و تقدیر از زحمات کارشناسان سازمان دانش آموزی ، همراه بود.