تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، بر ارائه برنامه عملیاتی برای توسعه جویشگرهای بومی و تبیین چالشها و راهکارهای ارتقای این خدمات تأکید کرد.
تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، بر ارائه برنامه عملیاتی برای توسعه جویشگرهای بومی و تبیین چالشها و راهکارهای ارتقای این خدمات تأکید کرد.