سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به همکاری های ایران و روسیه در بازطراحی راکتور اراک گفت: وارد فاز دوم بازطراحی راکتور آب سنگین اراک شدهایم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به همکاری های ایران و روسیه در بازطراحی راکتور اراک گفت: وارد فاز دوم بازطراحی راکتور آب سنگین اراک شدهایم.