هرمزگان (پانا)- همزمان با فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، آیین جشن و بزرگداشت این روز با حضور گسترده مردم در شهرستان بستک برگزار شد و شرکتکنندگان با اجرای برنامههای مذهبی و فرهنگی، این عید بزرگ اسلامی را گرامی داشتند.
هرمزگان (پانا)- همزمان با فرارسیدن عید بزرگ غدیر خم، آیین جشن و بزرگداشت این روز با حضور گسترده مردم در شهرستان بستک برگزار شد و شرکتکنندگان با اجرای برنامههای مذهبی و فرهنگی، این عید بزرگ اسلامی را گرامی داشتند.
بستک (پانا) – همزمان با سالروز تأسیس خبرگزاری پانا و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، طی آیینی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و فرمانده سپاه شهرستان بستک، از دانشآموز خبرنگاران پانا، هیئت رئیسه شورای دانشآموزی و اعضای تشکیلات پیشتازان این شهرستان تقدیر به عمل آمد.
هرمزگان (پانا) – مسئول سازمان دانشآموزی شهرستان بستک اعلام کرد که محور اصلی برنامههای دهه فجر امسال، استفاده حداکثری از توانمندیها و ظرفیتهای دانشآموزان در بخشهای مختلف اجرایی، فرهنگی و رسانهای است.
بستک(پانا) - اجتماع «دختران حاج قاسم» با حضور پرشور دانشآموزان در دبستان زرعونی شهرستان بستک برگزار و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.
هرمزگان(پانا) - به مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز مادر، مراسم ویژهای با حضور پرشور مادران و زنان شهرستان بستک، همراه با فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه و فرماندار شهرستان، در این شهرستان برگزار شد.
هرمزگان(پانا) - مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام با حضور مسئولان و دولتمردان شهرستان بستک برگزار شد.
هرمزگان(پانا) - همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان ماه در شهرستان بستک با حضور گسترده دانشآموزان، فرهنگیان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.
هرمزگان(پانا) - به مناسبت هفته بسیج دانشآموزی، مراسم عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولان، فرهنگیان و دانشآموزان بسیجی در گلزار شهدا شهرستان بستک برگزار شد.
هرمزگان (پانا) – همزمان با هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولان شهرستان بستک به همراه فرهنگیان و اصحاب رسانه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، ضمن گفتوگو پیرامون نقش رسانه در تبیین ارزشهای ایثار و مقاومت، از خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل کردند.
هرمزگان(پانا) - مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بستک با حضور مسئولان، فرهنگیان و خانوادههای معظم شهدا برگزار شد. در این آیین معنوی، حاضران با قرائت فاتحه و گلابپاشی بر مزار شهدا، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.