تهران (پانا) - وزیر اقتصاد با بیان اینکه نوعی خوش خیالی است، که فکر شود اگر ثبات فراهم شود و تورم مسیرش قابل مدیریت باشد کافی است تا اقتصاد وارد مسیر رشد بهینه شود، عنوان کرد که در اوایل دهه ۹۰ سیاستگذاران اقتصادی دچار این خطا شدند که گویا با یکسویه نگری برای کنترل تورم میتوان سایر مؤلفهها را هم کنترل کنیم ولی تجربه اقتصاد ایران نشان داد که اینطور نیست.