همایش مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم استان برگزار شد

زنجان(پانا) - همایش مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم استان با هدف بررسی مسائل جاری مدارس استعدادهای درخشان و تشکیل دوره آموزشی «روابط کار» برگزار شد .

کد مطلب: ۹۸۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم استان برگزار شد

همایش مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم استان با حضور مشاور اجرائی مدیر کل، رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم، رئیس اداره استعدادهای درخشان و همچنین مدیران و معاونان مدارس استعدادهای درخشان دوره دوم استان با هدف بررسی مسائل جاری مدارس استعدادهای درخشان و تشکیل دوره آموزشی «روابط کار» برگزار شد .

در ابتدایی این همایش ، علی محمدی مشاور اجرائی مدیر کل ضمن خوش آمد گویی به همکاران حاضر در جلسه گفت: «مدارس استعدادهای درخشان جایگاه ویژه ای در بین مدارس استان دارند و باید این جایگاه با عملکرد مطلوب مدیران در سطح استان ارتقا یابد.»

در ادامه جمال رحمتی رئیس اداره استعدادهای درخشان گفت: «مدیران موفق مدیرانی هستند که انعطاف لازم با نیازهای جامعه را دارند و و شرایط تغییر را فراهم می آورند و خود را به روز نگاه می دارند.»

وی در ادامه افزود: «مدیران موفق می توانند افرادی را در مدرسه تربیت کنند که در ادامه مسیر سکان هدایت آموزش را در مدرسه به دست گیرند .»

همچنین در این همایش زنجانی رئیس اداره آموزش متوسطه دوره دوم اداره کل ، گفت: وظیفه اداره کل حمایت از مدیر است و زمانی به هدف خود دست یافته ایم که در مسیر توسعه در کنار مدرسه قرار داشته باشیم .

وی همچنین تصریح کرد: اداره آموزش متوسطه دوره دوم در کنار مدیران در جهت رشد و بالندگی قدم خواهد برداشت و در این مسیر با مدارس همسو و همراه می باشد.

تاران مدرس دوره آموزشی همایش، ضمن تشریح مسائل روز و مورد بحث مدارس سمپاد ، حساسیت ها و نکات مورد توجه اولیا را برای مدیران تشریح و در مورد چگونگی کنترل هیجانات دانش آموزان و اولیا با مدیران مطالب تخصصی را ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار