اثر آموزگار محلاتی در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز شایسته تقدیر شناخته شد

اراک (پانا) نیلوفر آزادنسب، آموزگار دبستان قرآنی آل یاسین شهرستان محلات از استان مرکزی در خوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با اثر "بهشتیان مدرسه" در رشته قصه و رمان از طرف هیأت داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

کد مطلب: ۹۸۷۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
اثر آموزگار محلاتی در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز شایسته تقدیر شناخته شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، فهرست برگزیدگان فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز اعلام شد.
نیلوفر آزادنسب، آموزگار دبستان قرآنی آل یاسین شهرستان محلات از استان مرکزی در فراخوان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با اثر "بهشتیان مدرسه" در رشته قصه و رمان از طرف هیأت داوران شایسته تقدیر شناخته شد.
در این فراخوان تعداد ۱۵۴۷۲ اثر در ۶ بخش اصلی با موضوعات " شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز " ، " نقش مدیران و معلمان در دعوت به نماز"، " نقش اولیاء در رونق نماز مدارس" ، " راهکارهای حضور فعال روحانیون در نماز مدارس " ، "چگونگی پیوند مدرسه با مسجد" ، " راهکارهای رونق نماز مدارس" و " چگونگی نقش دانش آموزان در رونق نماز مدارس" شرکت نمودند که با ارزیابی هیأت داوری ، تعداد ۳۱۲۰ اثر به بخش نهایی داوری راه یافتند .
هیأت داوران از میان این آثار ، تعداد ۱۱۳ اثر را به عنوان آثار برگزیده فراخوان انتخاب و معرفی نموده اند که از برگزیدگان و برترین ها از سوی ستاد اقامه نماز ، تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار