نگاهی به دیدار پایانی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس

جدال آماده‌های فوتبال جزیره در شب آرزوی دبل برای علیرضا جهانبخش

تهران (پانا) – دیدار پایانی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس بین تیم‌های آماده کریستال پالاس و برایتون در حالی انجام خواهد شد که نگاه ایرانی‌ها به احتمال حضور علیرضا جهانبخش در این بازی معطوف شده است.

کد مطلب: ۹۸۶۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جدال آماده‌های فوتبال جزیره در شب آرزوی دبل برای علیرضا جهانبخش

هفدهمین هفته از لیگ برتر انگلیس ساعت 23:15 امشب با برگزاری یک بازی در ورزشگاه سلهارست پارک شهر لندن به پایان خواهد رسید.

در آخرین بازی این هفته لیگ برتر جزیره، تیم‌های کریستال پالاس و برایتون در حالا به میزبانی تیم قرمز و آبی‌پوش شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم طی هفته‌های گذشته روند رو به رشدی را سپری کرده‌اند و قصد ندارند در روند خوب‌‎شان اخلال ایجاد شود.

البته این بازی برای ایرانی‌ها حساسیت دیگری هم دارد، جایی که علیرضا جهانبخش احتمال دارد برای دومین بار در فصل جدید بتواند راهی ترکیب برایتون شود و از روزهای دور از فوتبالش کمی فاصله بگیرد.

کریستال پالاس - برایتون / ساعت 23:15 ورزشگاه سلهارست پارک شهر لندن

روی هاجسون (انگلیس) - گراهام پوتر (انگلیس)

آخرین بازی روبرو » کریستال پالاس یک - برایتون 2

درباره دیدارهای روبرو »

به غیر از اینکه دو بازی آخر دو تیم که فصل گذشته انجام شد، با پیروزی برایتون به پایان رسیده است، نکته قابل اشاره دیگر درباره بازی‌های روبروی دو تیم این است که آنها در ماه دسامبر هیچ وقت به تساوی نرسیده‌اند و یک برد حاصل کار دو تیم در دو بازی این ماه‌ بوده است.

آمار و حاشیه‌های کریستال پالاس »

روند کار کریستال در فصل جدید طی هفته‌های گذشته با رسیدن به رده دهم جدول به خوبی پیش می‌رود، آنها که 3 بازی گذشته خود را بدون باخت تمام کردند و توانسته‌اند 275 دقیقه دروازه‌شان را بسته نگه دارند در حالی امیدوار هستند اولین دبل برد خانگی‌شان در فصل جدید را بدست آوردند که ضعف مفرط در خط حمله آنها آشکار است.

کریستال پالاس در 16 بازی که تا به اینجای لیگ برتر انجام داده تنها 14 گل زده دارد و پس از واتفورد دومین خط حمله ضعیف این فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

آمار و حاشیه‌های برایتون »

برایتون هم طی دو هفته اخیر وضعیتی مشابه با کریستال پالاس داشته است، آنها پس از 3 شکست متوالی که پذیرفته بودند، در 2 بازی آخر خود بدون شکست زمین را ترک کردند و با 4 امتیازی که از این دو بازی گرفتند به رده سیزدهم جدول رسیدند و این فرصت را دارند که امشب با پیروزی خارج از خانه در جدول تک رقمی شوند.

در کنار روند رو به رشد برایتون، نکته قابل توجه برای ایرانی‌ها در این بازی می‌تواند علیرضا جهانبخش باشد. هافبک ایرانی این تیم انگلیسی که احتمال دارد نیم فصل راهی تیمی دیگر شود هفته گذشته برای اولین بار فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و حالا امیدوار است در این فصل اولین دبل حضور را تجربه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار