کنگره ۵۵ شهید دانشجوی اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مسئول بسیج دانشجویی اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل ۲۵ آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۵۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کنگره ۵۵ شهید دانشجوی اردبیل برگزار می‌شود

پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده چهارمین کنگره ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل ۲۵ آذر ماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز بیان کرد: ۵۵ شهیدا دانشجوی سراسر استان جان خود را فدای راه انقلاب اسلامی کرده‌اند و هر چه داریم در سایه رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدایی همچون شهدای دانشجوی استانمان به ارمغان آمده است که باید با جان و دل ادامه دهنده این راه ارزشمند و معنوی باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: این مراسم با حضور سخنران کشوری و برگزاری برنامه‌های متنوع در دستور کار قرار گرفته و سالن شهید خودسیانی میزبان برگزاری این کنگره خواهد بود و برنامه‌هایی همچون تجلیل از خانواده شهدا، منتخبین جشنواره ورزشی و مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده است.

پرزور اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را نباید هیچگاه فراموش کنیم بلکه برگزاری این مراسمات را باید در محور و راس برنامه‌ها قرار دهیم چرا که اهمیت برگزاری این برنامه‌ها بسیار حائز اهمیت است و بی‌توجهی به این برنامه‌ها عواقب خوبی را نخواهد داشت.

او تصریح کرد: انتشار گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای دانشجو محقق شده و در روز برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان در فضای حقیقی و مجازی منتشر می‌شود که امیدواریم مسئولان و متولیان اجرایی مربوطه تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار