جزئیات اختتامیه جشنواره «فردا» اعلام شد

تهران (پانا) - اختتامیه پنجمین جشنواره «فردا» با اهدای سه نشان ویژه جشنواره به سازمان‌هایی که در زمینه تولید آثار صنعتی و فناوری تولیداتی شاخص داشتند، برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات اختتامیه جشنواره «فردا» اعلام شد

به گزارش ستاد اطلاع رسانی پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، اختتامیه جشنواره «فردا» عصر امروز دوشنبه در سالن سوره حوزه هنری با اجرای نیما کرمی برگزار می‌شود. در این مراسم که با حضور چهره‌های فرهنگی و صنعتی برگزار خواهد شد، دبیر جشنواه گزارشی از عملکرد دبیرخانه جشنواره ارائه خواهد داد و در ادامه با سخنرانی کوتاه چند مدیر فرهنگی و صنعتی جوایز این دوره در بخش‌های مختلف اهدا خواهد شد.

بهزاد رشیدی؛ دبیر پنجمین دوره جشنواره «فردا» در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره، درباره جزئیات برگزاری این مراسم گفت: مراسم اختتامیه عصر امروز از ساعت 16 در تالار سوره حوزه هنری شروع خواهد شد. امیدوارم همانطور که در زمان برگزاری جشنواره فیلم‌سازان و عکاسان هنرمند، استقبال خوبی از این رویداد داشتند، در اختتامیه هم حضور داشته باشند.

دبیر جشنواره «فردا» بیان کرد: در اختتامیه میزبان مدیران صنعتی و فرهنگی از سازمان‌ها و نهادهای مختلف خواهیم بود. محمد حمیدی مقدم؛ مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سید محمدمهدی طباطبایی نژاد؛ معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، سورناستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رضارحمانی؛ وزیرصنعت،معدن و تجارت، سعید رسولی؛ مدیرعامل راه آهن، خداداد غریب پور؛ مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و عزیز اکبریان؛ رئیس کمیسیون صنایع مجلس از چهره‌های حاضر در این مراسم خواهند بود.

رشیدی تصریح کرد: علاوه بر اهدای جایزه به برگزیدگان بخش فیلم و برگزیدگان عکاسی در بخش‌های مختلف، سه نشان جشنواره به سه سازمان و مرکزی که در زمینه تولید آثار صنعتی و فناوری و همکاری بین صنعت و هنر همکاری ویژه داشتند توسط دبیرخانه جشنواره اهدا خواهد شد.

پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، به دبیری بهزاد رشیدی و با شعار «حمایت از تولید ملی» 12 تا 14 مهرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار